Cégnév:
Stirring Kft
A
székhelye: 1032 Budapest, Váradi u.26
Adószám:
14460074-2-41
Cégjegyzékszám:
Cg. 01 09 904779
Bankszámlaszám:
K&H Bank 10401055-50505250-55511001
Email: info@womencsatorna.hu
Számlázás: info@womencsatorna.hu
A
womencsatorn.hu webáruházban történő megrendelés, illetve vásárlás feltétele a
webáruház Általános Szerződési Feltételeinek (a továbbiakban „ÁSZF”)
elfogadása. Kérjük, figyelmesen olvassa el a webáruház általános szerződési
feltételeit! Csak abban az esetben regisztráljon webáruházunkban, illetve
rendeljen termékeket a rendszer segítségével, amennyiben az ÁSZF-ben közölt
feltételeket maradéktalanul megértette és elfogadja. A vásárláshoz
betöltött 18. életév és magyarországi szállítási és számlázási cím szükséges.
1. A webáruházban forgalmazott termékek
A
webáruházban az alábbi termékek kerülnek forgalmazásra:
-
gyógyhatású készítmények,
-
étrend-kiegészítők,
-
kozmetikai készítmények.
- baba -mama termékek
A
vásárolt termékek használata előtt feltétlenül olvassa el a termékhez mellékelt
használati utasítást! A weboldalon található információk, illetve a
gyógyszerekhez mellékelt tájékoztatók nem helyettesítik a szakszerű orvosi
ellátást és tanácsadást.
A
honlapon található információk külső forrásokból (gyártó, forgalmazó, egyéb)
származnak, ezekért, illetve az ezen információk felhasználásából eredő
esetleges problémákért vagy károkért a womencsatorna.hu webáruház üzemeltetője
semmiféle felelősséget nem vállal.
2. A webáruház kezelése
A
termékek kiválasztásához igyekszünk a lehető legtöbb információt nyújtani. A
termékek termékcsoportokra, azon belül alcsoportokra vannak bontva, melyek
megkönnyítik a keresést. A kívánt termékcsoportra, vagy alcsoportra kattintva
részletes terméklistát kap, ahol választhat a termékek közül és eljuthat a
termékek adatlapjaira.
A
keresés mezőben lehetőség van terméknév szerinti, vagy „szabad szavas”
keresésre. Ez a szolgáltatás nemcsak a termékek nevei között, hanem a termékek
leírásában is keresi a megadott kifejezést.
Lehetőség
van emellett a termékek egyes tulajdonságai (gyártó/forgalmazó, ár, egyéb jellemzők)
szerinti szűrésre, ebben az esetben csak a kiválasztott tulajdonságoknak
megfelelő termékeket jeleníti meg a rendszer. A szűrésnél tetszőleges számú
tulajdonság kiválasztható, a rendszer csak azokat a termékeket jeleníti meg,
amelyek a megadott összes feltételnek megfelelnek.
Minden
termék adatlapján megtalálható annak neve, ára, kiszerelése, fotó a termékről,
valamint rövid leírás a termék elsődleges jellemzőiről. A gyártó esetenként
változtathat a csomagoláson, ilyenkor a fotó eltérhet a megvásárolt termék
dobozától.
3. A megrendelés folyamata
A
webáruházban történő vásárlás előzetes regisztráció nélkül is lehetséges,
érvényes rendelés azonban csak a vásárlás lebonyolításához szükséges
információk megadását követően adható le, melyek a következők:
-
A megrendelő neve;
-
e-mail cím, telefonszám;
-
a megrendelő címe, illetve szállítási címe, ha a kettő nem azonos;
A
hiányos, vagy valótlan adatokkal leadott rendeléseket érvénytelennek tekintjük,
azok a rendszerből törlésre kerülnek.
A
gyorsabb és egyszerűbb adatkezelés, illetve kényelmesebb vásárlás érdekében
ajánlott az előzetes regisztráció. A webáruház rendszerében tárolt felhasználói
adatokról az ÁSZF 8. pontja („Adatkezelés”) rendelkezik.
A
kiválasztott termék kosárba helyezése után a vásárlás folytatható, illetve több
termék is a kosárba helyezhető. A termék kosárba helyezése nem jelenti a termék
megrendelését. A kosár tartalma a vásárlás befejezéséig, illetve a rendelés
véglegesítéséig tetszőlegesen módosítható, vagy törölhető.
A
kosár tartalma a vásárlás során bármikor - a legfelső sorban lévő „kosár”
gombra kattintva – megtekinthető.
A
webáruház kínálatából megrendelt termék készlethiányos lehet, ezért a vásárlás
két lépésben történik:
1.
A megrendelni kívánt termékek kosárba helyezését követően a vevő adatainak
megadása történik. Regisztrált vásárlók esetén ez automatikus, de szükség
esetén tetszőlegesen módosítható. Ezután a szállítási és fizetési mód
kiválasztása, majd a rendelés jóváhagyása következik.
2.
A rendelés jóváhagyása és a készlet ellenőrzése után a rendszer visszaigazolást
küld a vásárló által megadott e-mail címre a megrendelt termékek valós
elérhetőségéről. Az e-mail üzenetben lévő hivatkozásra kattintva, vagy a webáruházba
újból bejelentkezve a rendelés ennek megfelelően szükség szerint módosítható,
vagy – utánvét kivételével – a megrendelt termékek kifizetésével
véglegesíthető.
A
sikeres megrendelésről a rendszer e-mailben visszaigazolást küld. A
visszaigazolás az alábbi információkat tartalmazza:
-
A megrendelő neve, számlázási címe;
-
a megrendelt termékek felsorolása (neve, egységára, mennyisége);
-
a rendelés végösszege (fizetendő);
-
a szállítás és átvétel módja;
-
szállítási cím, amennyiben nem azonos a számlázási címmel;
-
a fizetés módja.
A
megrendeléseket a nap 24 órájában fogadja a rendszer.
4. Fizetés, számla kiállítása
A
fizetés az alábbi módokon lehetséges:
- Bankkártyával, az K&H Bank
ZRT biztonságos fizetési lehetőségével
Elfogadom, hogy a Stirring Kft. (1032 Budapest, Váradi u.26.) által a womencsatorna.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerüljenek az Stirring Kft. (1032 Budapest, Váradi u.26 mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím.
Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring. - Utánvéttel, készpénzben vagy
bankkártyával a küldemény átvételekor a futárnál.
- Előreutalással,
(Bankszámlaszám: K&H Bank 10401055-50505250-55511001) a
közleménybe a visszaigazolásban szereplő rendelési számot kérjük
feltüntetni.
A
vásárlásról a rendelés során megadott adatok alapján, a mindenkor hatályos
számviteli törvény rendelkezéseinek megfelelően számlát állítunk ki.
A
számlát a kiszállított/átadott termékhez e-számlaként email-ben elküldjük a
megadott email címre.
5. Szállítás és díjak
A
megrendelt csomagok az alábbi módon juttathatók el a megrendelőhöz:
GLS futárszolgálat
A GLS magas szintű csomagszállítást
kínál. Az egyik legnagyobb futárszolgálat az európai piacon, mindez megbízható
átfutási idővel és csomagkezeléssel, felhasználóbarát, modern IT-támogatással
és rugalmas, egyéni megoldásokkal. Szállítási idő: 2-6 munkanap
30.000
Ft rendelési érték alatt 1.900 Ft
30.000
Ft felett ingyenes
GLS Csomagautomaták
Igazítsa saját idejéhez a csomagátvételt
a GLS Automaták és GLS Csomagpontok segítségével.
A GLS Automaták többsége elhelyezkedésüknek köszönhetően 0-24 óráig
rendelkezésére áll. A csomag átvételére az értesítésben szereplő PIN kód
megadásával 5 munkanap áll rendelkezésre. Az utánvét kifizetése Automata esetén
kizárólag bankkártyával történhet.
30.000
Ft rendelési érték alatt 1.900 Ft
30.000
Ft felett ingyenes
Szállítási díjak MPL
MPL futárszolgálat
Az MPL a Magyar Posta csomagszállítási
szolgáltatása. Szállítási idő: 2-6 munkanap,
30.000
Ft rendelési érték alatt 4.900 Ft
30.000
Ft felett ingyenes
PostaPont
Ezzel szállítási móddal a Magyar Posta fiókjaiba
vagy MOL töltőállomásokra kérheti a csomag kiszállítását.
Szállítási idő: 2-6 munkanap,
Megrendelés végösszeg
30.000
Ft rendelési érték alatt 3.000 Ft
30.000
Ft felett ingyenes
Magyarország
területén bármely településen, bármilyen szállítási címre kérhető kiszállítás.
A szállítási határidő a rendelés leadását követő 2-6 munkanap.
Az
utánvétes csomagoknál készpénzfizetési és bankkártyás fizetés is lehetséges.
Házhozszállítás
esetén a GLS sms-ben tájékoztatja a megrendelőt a várható kézbesítési időről, a
kézbesítés napjának reggelén. Csomagpont esetén a GLS e-mail értesítőt küld,
mikor a csomagot a választott csomagponton elhelyezik.
Szállítási
díjak
A szállítási
díjak nem tartalmazzák az ÁFÁ-t.
Utánvétes
fizetés esetén az utánvét kezelési díj minden esetben felszámításra
kerül, ennek összege 690 Ft.
ÁT NEM VETT CSOMAG
Tisztelt Vásárlónk!
A megrendelt, de lemondani kívánt csomagot kérjük, haladéktalanul, de legkésőbb a megrendelés napján szíveskedjen jelezni webáruházunk felé az info@womencsatorna.hu e-mail címen.
A sikertelen, megszakított fizetés nem minősül lemondásnak! Ez esetben is kérjük, jelezze lemondási igényét.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a webáruházban megrendelt csomag "sikertelen kézbesítése" szerződésszegésnek minősül, melynek következményeként a webáruház az általa előzetesen kifizetett szállítási költség megtérítésére igényt tart a vásárlótól, abban az esetben is, ha a vásárlónak a szállítás "ingyenes" lett volna. A vállalkozás minden esetben fizet szállítási és csomagolási költséget a kézbesítendő csomagok után, a visszaszállítás után szintén. Amennyiben a vásárló nem veszi át a csomagot, visszautasítja, vagy részére a kézbesítés neki felróható okból adódóan nem lehetséges, a vásárlás ténylegesen NEM VALÓSUL MEG és a szállítási díjra a vállalkozás igényt tart.
Oda-vissza szállítás költsége: 2 700 Ft
A vásárlót megillető 14 napos indoklás nélküli elállási jog (ezen jogáról bővebben tájékozódhat az Általános Szerződési Feltételekben) gyakorlásának egyik törvény által előírt feltétele az, hogy a vásárló ezen szándékát írásban közli a vállalkozással. Mivel a csomag "át nem vétele", illetve "visszaküldése" nem meríti ki ezt a törvényi feltételt, a vásárló ezen magatartásával szerződést szeg és nem elállási jogot gyakorol, továbbá ezen jogok a termékekre, nem a szállítási költségre vonatkoznak. A szállítási költség alól csak akkor mentesül a megrendelő, ha még szállításra átadás előtt lemondja a csomagot.
6. Elállás joga
Megrendelése
során a vevő élhet a 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben részletesen
rögzített feltétel nélküli elállási jogával.
Internetes
vásárlások esetén a vevő a szerződéstől az áru átvételét követő 14 (tizennégy)
napon belül indoklás nélkül elállhat, ezt az említett határidőn belül a
45/2014. (II.26.) 22. § alapján a nyilatkozat felhasználásával, vagy az erre
vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja.
A 44/2004.
(IV.28.) ESZCSM rendelet 21/B.§ értelmében gyógyszert, visszavenni nem lehet.
A jelen pont szerinti indoklás nélküli elállás joga a
45/2014. (II.26.) Korm. rend . 29. §(1) e) alapján nem gyakorolható abban az
esetben, ha a vásárló olyan egészségügyi terméket/orvos technikai eszközt
rendelt meg, amely kizárólag bontatlan és sérülésmentes állapotban hozható
forgalomba, és egészségügyi vagy higiéniai okokból annak felbontása után már
nem küldhető vissza.
Elállásnál
az eladó köteles a vevő által kifizetett teljes összeget (vételár és szállítási
költség) haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzést követő
14 napon belül visszatéríteni.
A
vevő által kifizetett összeget az eladó mindaddig visszatarthatja, amíg az
elállási jogot érvényesítő vevő a terméket nem küldte vissza, vagy a
visszaküldés tényét kétséget kizáróan nem igazolta.
A visszaküldött termékeket az eladó 1045 Budapest, Pozsonyi u. 19. alatti telephelyére kérjük eljuttatni. Elállás esetén az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült közvetlen költségeket a vevő viseli.
7. Szavatosság, jótállás
Az
eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Polgári Törvénykönyvről szóló
2013. évi V. törvény, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező
jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet, továbbá a fogyasztó és a
vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági
és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.)
NGM rendeletben foglaltak az irányadók.
Jótállás
csak a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet Mellékletében felsorolt 10.000,-
forintnál drágább tartós fogyasztási cikkre vonatkozik. A vevőnek jogában áll
reklamálni, ha hibás a termék. Ilyen esetben haladéktalanul jelezze kifogását
webáruházunk felé e-mailben, vagy telefonon. A reklamációt a bejelentést követő
5 (öt) munkanapon belül kivizsgáljuk. Szavatossági igény érvényesítésére két év
áll a vevő rendelkezésére. Szavatossági igény estén a vevő kérheti a termék
javítását, cseréjét, vagy a vételár csökkentését. A nem rendeltetésszerű
használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető. A
szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet
minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés
okát.
Az
eladó a vevő nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről
jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti vevő nevét, címét, valamint
nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a
19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez, az
eladott dolog megnevezését, vételárát, teljesítésének időpontját, a hiba
leírását és bejelentésének időpontját, és az érvényesíteni kívánt jogot. Ezen
túlmenően rögzíti a szavatossági igényre adott válaszát. A jegyzőkönyvet az
eladó három évig köteles megőrizni. Jogvita esetén a vevő a Budapesti Békéltető
Testület eljárását is kezdeményezheti.
A
fogyasztót megillető kellékszavatossági jogok
A Ptk. 6:159. §-a alapján hibás teljesítés esetén a jogosult kellékszavatossági
igényei alapján a kötelezett köteles azt javítani vagy kicserélni és ha ezekre
nem vállalja vagy ennek nem tesz eleget, a vevő jogosult árleszállítást kérni,
a terméket a kötelezett költségén javítani vagy – végső soron – elállni a
szerződéstől.
2022. január 1-től ez annyiban módosul, hogy fogyasztó és vállalkozás közötti –
ingó dolognak minősülő áru adásvételére irányuló – szerződés esetén a fogyasztó
kellékszavatossági jogai gyakorlása keretében a hibát a kötelezett költségére
maga nem javíthatja ki, illetve mással sem javíttathatja ki azt.
A jogszabályváltozáshoz fűzött indoklás szerint „ugyanakkor azon szerződések
esetén, amelyek nem tartoznak áru adásvételére kötött fogyasztó szerződések
közé (például az építési munkákra vonatkozó szerződés), a fogyasztónak továbbra
is lehetősége van arra, hogy a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthassa
vagy mással kijavíttathassa.
A szavatossági jogok sorrendje
Hibás teljesítés esetén tehát a jogosult
követelhet javítást, cserét, árleszállítást vagy végső soron elállhat a
szerződéstől. Ezeknek a szavatossági igényeknek az érvényesítése két lépcsőben
történik: első körben csak a kijavítás és a csere között választhat a jogosult,
nem élhet rögtön a második körös szavatossági jogaival.
Második körös szavatossági jogok
A fogyasztó akkor jogosult a vételár arányos leszállítását igényelni vagy
az adásvételi szerződést megszüntetni, ha
az Eladó nem végezte el a kijavítást vagy kicserélést vagy elvégezte azt, de
részben vagy egészben nem teljesítette az alábbi feltételeket,
az Eladónak a saját költségére kell biztosítania a kicserélt áru visszavételét,
ha a kijavítás vagy kicserélés olyan áru eltávolítását teszi szükségessé,
amelyet az áru jellegének és céljának megfelelően – a hiba felismerhetővé
válása előtt – üzembe helyeztek, akkor a kijavításra vagy kicserélésre
vonatkozó kötelezettség magában foglalja a nem megfelelő áru eltávolítását és a
csereként szállított vagy kijavított áru üzembe helyezését vagy az eltávolítás,
illetve üzembe helyezés költségeinek viselését.
megtagadta az áru szerződésszerűvé tételét;
ismételt teljesítési hiba merült fel, annak ellenére, hogy az Eladó
megkísérelte az áru szerződésszerűvé tételét;
a teljesítés hibája olyan súlyú, hogy azonnali árleszállítást vagy az
adásvételi szerződés azonnali megszüntetését teszi indokolttá;
az Eladó nem vállalta az áru szerződésszerűvé tételét vagy a körülményekből
nyilvánvaló, hogy a vállalkozás észszerű határidőn belül vagy a fogyasztónak
okozott jelentős érdeksérelem nélkül nem fogja az árut szerződésszerűvé tenni.
A javítás/csere folyamata
Az Eladónak a saját költségére kell biztosítania a kicserélt áru
visszavételét. Ha a kijavítás vagy kicserélés olyan áru eltávolítását teszi
szükségessé, amelyet az áru jellegének és céljának megfelelően – a hiba
felismerhetővé válása előtt – üzembe helyeztek, akkor a kijavításra vagy
kicserélésre vonatkozó kötelezettség magában foglalja a nem megfelelő áru eltávolítását
és a csereként szállított vagy kijavított áru üzembe helyezését vagy az
eltávolítás, illetve üzembe helyezés költségeinek viselését.
A fogyasztónak az árut a kijavítás vagy kicserélés teljesítése érdekében a
vállalkozás rendelkezésére kell bocsátania.
Az önkéntes jótállás szabályai
A rendelet szabályozza az önként vállalt jótállás szabályait is (nem
keverendő össze a jogszabály szerinti kötelező jótállással).
Önként vállalt jótállás esetén jótállási nyilatkozatot kell adni és abban fel
kell tüntetni:
az arra vonatkozó egyértelmű nyilatkozatot, hogy az áru hibás teljesítése
esetén a fogyasztót a jogszabály szerinti kellékszavatossági jogok gyakorlása
térítésmentesen megilleti, e jogait a jótállás nem érinti
a jótállásra kötelezett nevét és címét
a fogyasztó által a jótállás érvényesítése érdekében követendő eljárást
azon áru megjelölését, amelyre a jótállás vonatkozik
a jótállás feltételeit.
8. Adatkezelés
A
Stirring Kft (továbbiakban: Adatkezelő) online értékesítési tevékenységével kapcsolatban
kezeli a regisztrált felhasználók személyes adatait, kizárólag a megrendelések
teljesítésének céljából, és a teljesítéssel kapcsolatos kötelezettsége
(számlázás) teljesítése érdekében. Csak olyan személyes adatot kezel, amely az
adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlen, és a cél elérésére
alkalmas. A személyes adatokat csak a cél megvalósulásához szükséges mértékben
és ideig kezeli.
Az
Adatkezelő minden elvárható módon védi a regisztrált felhasználóknak a
webáruházban kezelt személyes adatait.
Az
adatkezelő címe: Stirring Kft. Budapest, 1032.Váradi u.26,1/39.
Az
adatkezelő elérhetősége: info@womencsatorna.hu
Az
adatkezelés jogalapja: 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról
és az információszabadságról 5. § (1) bekezdés a) Az érintett hozzájárulása.
A
felhasználó a regisztrációnál hozzájárulását adja az általa önkéntesen megadott
személyes adatainak kezeléséhez.
A
kezelt adatok köre: a regisztrált felhasználók által a regisztráció során
megadott a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatok: Név, Elérhetőség
(telefon, email), Szállítási cím, Számlázási cím.
Az
adatgyűjtés célja: a megrendelések teljesítése és számlázás.
A
vásárló kérelmezheti az adatkezelőnél:
-
tájékoztatását személyes adatai kezeléséről,
-
személyes adatainak helyesbítését,
-
személyes adatainak törlését vagy zárolását.
A
felhasználó a regisztráció során megadott felhasználói név és jelszó
segítségével, a webáruház oldalaira belépve megtekintheti, módosíthatja vagy
törölheti saját adatait.
Ha
a felhasználó korábban megrendelést küldött el, akkor a megrendeléshez az
elküldés pillanatában érvényes adatok lettek csatolva. A megrendeléshez
kapcsolt személyes adatairól tájékoztatást, ezek módosítását vagy törlését az
adatkezelőnél személyesen, telefonon vagy e-mailben kezdeményezheti.
Az adatkezelő a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 10 napon belül, közérthető formában, a regisztrált felhasználó erre irányuló kérelmére írásban megadja a tájékoztatást. Ha a regisztrált felhasználó kérelmét jogosnak találja, akkor haladéktalanul intézkedik a személyes adatainak helyesbítése vagy törlése érdekében.
9. Egyéb tudnivalók
Árak
A
webáruházban a termékek adatlapjain feltüntetett árak ÁFÁ-val növelt bruttó
árak, melyek csak a termék árát jelölik, nem tartalmazzák a felmerülő
szállítási költséget. A ténylegesen fizetendő összeget a rendelés végén, a
„Végösszeg” pont tartalmazza.
A
termékek adatlapjain szereplő mindenkori ajánlati áraink az adott pillanatban
érvényes árakat jelentik, az árváltoztatás jogát a megrendelés feldolgozásáig
fenntartjuk.
Amennyiben a weboldalon hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az
áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése
illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról, amelyre
a webshop technikai rendszerének sajátosságai miatt csak az automatikusan
generált rendelést megerősítő e-mail-t követően van lehetőségünk.. A vevő ezt
követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra,
hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
Az
adásvételi szerződés létrejötte
Ha
a felhasználó megrendelést küld a webáruház oldalain, és a szolgáltató a
megrendelést e-mailben visszaigazolja, adásvételi szerződés jön létre a vásárló
(felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését
visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a
vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket
megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
A
felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek
minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF
rendelkezései vonatkoznak.
A
szerződés magyar nyelven jön létre, a webáruház elektronikus formában,
automatikusan tárolja. A felhasználó számára a webáruházba történő
bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy
kinyomtathatja.
A
felelősség korlátozása
A
szolgáltatótól Interneten történő megrendelés feltételezi a megrendelő részéről
az Internet lehetőségeinek és korlátinak ismeretét és elfogadását, különös
tekintettel a technikai adottságokra és a felmerülő hibákra.
A
szolgáltató az alább felsorolt esetekben nem tartozik helytállással:
-
Az Internetes hálózat bármilyen működési hibájáért, ami megakadályozza a
webshop akadálytalan működését és a vásárlást;
-
az Interneten küldött és/vagy fogadott, nem a szolgáltatótól származó bármilyen
adat okozta problémáért;
-
bármilyen adatvesztésért;
-
bármely, a folyamatban alkalmazott szoftver nem megfelelő működésének
következményeiért;
-
a szolgáltató hálózatban bármilyen programhiba, rendkívüli esemény vagy
technikai hiba következményeiért.
A
szolgáltatónak joga van előzetes értesítés nélkül, bármikor módosítani a
webshop oldalain található információkat, vagy az oldalakon feltüntetett
termékeket és árakat.
A
hibás teljesítés vélelme
A Ptk. 6:158. §-a általános szabályként eddig is rögzítette, hogy „fogyasztó és
vállalkozás közötti szerződés esetén az ellenkező bizonyításáig vélelmezni
kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül a fogyasztó által felismert
hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog
természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen”, azaz a fél éven
belül a fogyasztó által felismert hiba esetén a fogyasztónak a hiba tényét kell
csak közölnie és a vállalkozásnak kell bizonyítania, hogy a hiba oka a
teljesítést követően keletkezett, azaz, hogy nem volt rejtett hiba. Az
ellenbizonyítás sikertelensége esetén a fogyasztó élhet a kellékszavatossági
igényeivel.
A 2022-es módosítás – érintetlenül hagyva ezt a főszabályt – nem minden
szerződés, hanem a fogyasztó és vállalkozás között áru adásvételére vagy
digitális tartalom szolgáltatására kötött szerződések esetén – úgy szigorít,
hogy „Ellenkező bizonyításig vélelmezni kell, hogy az áru teljesítésének
időpontjától számított egy éven belül felismert hiba már az áru teljesítésének
időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem az áru természetével vagy a hiba
jellegével összeegyeztethetetlen”, azaz az eddigi fél éves hibás
teljesítési vélelmet egy évre emeli.
Egyéb rendelkezések
A
jelen Általános Szerződési Feltételek a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV
törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs
társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi
CVIII. törvény, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes
szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet, az információs
önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII.
törvény, a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény, a Polgári
Törvénykönyv, valamint a hatályos egyéb vonatkozó jogszabályok figyelembe
vételével készült. Ezek mellett figyelembe vettük az elektronikus
kereskedelemről szóló 2000/31/EK irányelvet, a távolsági értékesítésre
vonatkozó fogyasztóvédelemről szóló 93/13/EGK irányelvet, valamint a fogyasztók
jogairól szóló 2011/83. irányelvet.
Az
ÁSZF feltételeket a Stirring Kft. – a vonatkozó hatályos magyar jogszabályi
rendelkezésekkel összhangban – egyoldalúan jogosult megváltoztatni,
kiegészíteni. A módosított ÁSZF az internetes honlapon való közzététel napján
lép hatályba. A szolgáltató internetes honlapját látogató megrendelők kötelesek
rendszeresen tájékozódni jelen ÁSZF módosításai tekintetében. Amennyiben a
vásárló a jelen ÁSZF módosításának hatálybalépését követően továbbra is
látogatja a webshopot és megrendelést ad le, azt a szolgáltató jogosult úgy
értelmezni, hogy a vásárló az ÁSZF módosítását elfogadta.
A vonatkozó kormányrendelet 11. § (1) bekezdés m) pontja szerint a szerződés megkötését megelőzően a vállalkozás köteles világosan és közérthető módon tájékoztatni a fogyasztót – egyebek mellett – a kellékszavatosság fennállásáról és annak feltételeiről mégpedig oly módon, hogy „a kellékszavatosságra vonatkozó tájékoztatást a kellékszavatosság, a termékszavatosság és a jótállás fogalmak pontos és megfelelő használatával köteles megadni olyan módon, hogy a fogyasztó számára világos és egyértelmű legyen az e fogalmak jelentése közötti különbség”.
Adattovábbítási nyilatkozat
Kereskedő
cégneve: Stirring Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhelye: 1032 Budapest, Váradi u. 26.
Fizetési Elfogadóhely
webcíme:www.womencsatorna.hu
Kereskedő által továbbított adatok megnevezése: név, e-mail cím, telefonszám,
cégnév, cím
Tudomásul veszem, hogy a Stirring Korlátolt Felelősségű Társaság (1032
Budapest, Váradi u. 26.) adatkezelő által a womencsatorna.hu felhasználói
adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az Stirring
Kft. (1032 Budapest, Váradi u.26.), mint adatfeldolgozó részére.